اب تک کے 10 بہترین ریس گھوڑے

ہارس بیٹنگ دنیا بھر کے امیر ترین افراد میں ایک کلاسک ہے۔. اور ، یہ ایک ملین ڈالر کی صنعت بننا بھی بالآخر عام علم ہے۔. بین الاقوامی سطح پر لوگ موقع پر اپنے گھوڑوں کی جیت کی ساکھ یا کچھ اس وجہ سے کچھ سب سے بڑے اور مشہور گھوڑوں پر مکمل طور پر اپنی شرط لگائیں گے کہ ان کے پاس بہت زیادہ پیسہ ہے کہ وہ یہ جان سکیں کہ ان کے ساتھ کیا کرنا ہے۔. جیتنے والا گھوڑا ہمیشہ جیتنے کی شرط نہیں لگاتا ہے اگرچہ اگر آپ نے اس پر شرط نہیں لگائی ہے تو یہ اس کا منفی پہلو ہے جہاں لوگ آسانی سے کچھ ہزار یا لاکھوں بھی کھو دیتے ہیں۔. یہ افسوسناک حصہ ہے ، لیکن وہ شاہی جواری جانتے ہیں کہ وہ کیا آ رہے تھے اور انہیں اس کی توقع کرنی چاہئے تھی ، جیتنا یا ہارنا چاہئے ، یہ کھیل کا حصہ ہے۔.

اگرچہ میں ذاتی طور پر کسی جانور پر خوش قسمتی سے شرط نہیں لگاؤں گا۔. بہر حال, آئیے اپنے اسٹالینوں کو عزت دو۔, ریسنگ کاریں آسان ہیں کیونکہ آپ کم و بیش جانتے ہیں کہ یہ کتنی طاقت کو آگے بڑھانے کے لئے بنائی گئی تھی اور ریس جیتنے کے ل اس پر قابو پانے کی آپ کی صلاحیت ہے۔, لیکن اپنے ہی دماغ کے ساتھ گھوڑے کی دوڑ غیر متوقع اور جیت کا غیر یقینی ہے۔.

یہاں جیت کی شرح کے لحاظ سے درجہ بندی کرنے والے ہر وقت کے بہترین ریس ہارس میں سے 10 ، اور دوسری بڑی چیزیں ہیں جو انہیں مکمل طور پر افسانوی گھوڑے بناتی ہیں۔.

10۔. سیئٹل سلو۔

’’ 70 کی دہائی میں ، سلیو کو فتح کے لئے پیدا ہونے والے ایک گھوڑے کے گھوڑے کے طور پر یاد کیا گیا تھا ، اور لڑکے اوہ لڑکے نے آخر کار پیدائش کے وقت اپنے حلف پر قائم رہنے کا انتظام کیا تھا۔. 28 سال کی عمر تک بڑا ہونا حیرت انگیز ہے کہ ایک گھوڑا واقعی کتنے سالوں میں زندہ رہ سکتا ہے اور یہ بھی قابل ذکر ہے۔. وہ اس سے کہیں زیادہ عمر میں بڑھ گیا ہے جب کچھ انسانوں کو موقع ملا ہے ، افسوس کی بات ہے کہ ابھی بھی اس کا نام گھوڑوں کی دوڑ کے کاروبار میں ایک لیجنڈ کی حیثیت سے باقی ہے اور اسے عالمی سطح پر پہچانا جاتا ہے۔. اس نے دوسرے گھوڑوں کی تربیت اور افزائش کو متاثر کیا ہے اور گھوڑوں کے تربیت دینے والوں کے لئے بھی اس کی عظمت کی میراث کو پیچھے چھوڑ کر ایک بہت بڑی تحریک پیدا کی ہے۔. سیئٹل سلائی کو یقینی طور پر ریس ریس کے بہترین گھوڑوں میں سے ایک سمجھا جاسکتا ہے جس نے ریس ٹریک کی بنیادوں کو کبھی لات ماری ہے۔.

9۔. زینیاٹا۔

خواتین گھوڑے جو اتنی ہی طاقت اور عزم کی نمائش کرتے ہیں جیسے ایک گھوڑے کسی حد تک قابل ذکر چیز ہے اور اسے انتہائی احترام دیا جانا چاہئے۔. زینیاٹا کو "ریس گھوڑوں کی ملکہ” کہا جاتا ہے۔. یہ خود بخود اس کی ساکھ کے بارے میں کافی حد تک بات کرتا ہے اور جہاں تک بہترین ریس گھوڑوں کا تعلق ہے ، اس کے پاس یقینی طور پر کچھ مشہور انسانی "گاڈ مادر” کی روح ہے جو ہم جانتے ہیں ، آپ کی تصویر کون ہے جو ذہن میں آتی ہے۔? اس سال کی بڑی ریسوں میں کسی بھی دوسرے مرد یا خواتین گھوڑے کے دوران زیادہ تر وزن اٹھانے کی وجہ سے زینیاٹا سال کا 2010 کا ریس گھوڑا بھی رہا ہے۔. اپنی عظمت کی باقی ریٹائرمنٹ میں ، اب وہ اپنے نام کے ساتھ زوجیت سے لطف اندوز ہو رہی ہیں۔.

8۔. حوالہ۔

حوالہ کے ساتھ ایک بزرگ کھوئے ہوئے پریت ریس ریس ہارس لیجنڈ کے بارے میں بات کر رہے تھے۔. تاریخی ریکارڈ کے سب سے بڑے اور بہترین ریس ہارس میں سے ایک عظیم۔. تاریخ کے لحاظ سے ہمارا مطلب 1940 کے دور میں ہے ، یہ گھوڑا گھوڑوں کی دوڑ کی صنعت میں سب سے اچھی چیز تھی۔. لوگوں سے پیار کیا اور اس وقت کا سب سے زیادہ متوقع؛ ایک قابل اعتماد بھی بہت سے لوگوں کے حق میں ہے اور متعدد مواقع پر اپنی توقعات پر پورا اترتا ہے۔. اس سے پہلے کہ حوالہ ہارس ریسنگ کے آڈیئنائزڈ ریس ٹریک کے دروازوں میں داخل ہوا تھا ، اس نے پہلے ہی اپنے لئے ایک فاتح نام بنا لیا ہے۔.

اپنے ابتدائی مراحل میں ، 16 میں سے 14 جیت کر 2 سال کا چیمپیئن بن گیا اور 40 کے چوتھے ٹرپل کراؤن میں اترا۔. وہ ہر وقت ریس فاتح 16 ہے اور یہی وجہ ہے کہ وہ اسے اب تک کے بہترین ریس گھوڑوں کی فہرست میں شامل کرتا ہے۔.

7۔. روفیان۔

آپ کسی روفیان کے خلاف نہیں جاسکتے اور توقع کرتے ہیں کہ صاف ستھرا فرار ہونے کے ساتھ ہی باہر آجائیں گے۔. تاہم ، رفیان ریس ہارس لیجنڈ کچھ اور ہے اور میں کسی اور کے بارے میں کہوں گا کیونکہ وہ ایک اور امریکی ریس ہارس لیجنڈ ہے جس نے اپنے کیریئر کا آغاز 70 کی دہائی میں کیا تھا جہاں ہارس ریسنگ اور یہ سارے کاروبار جوش و خروش کے ساتھ عروج پر تھے اور بہت سارے پیسوں کی دلچسپی حاصل کرلی۔ دنیا بھر میں پھینکنے والے۔.

اس کے ہارس ریسنگ کا تجربہ اگرچہ ریس ہارس کی حیثیت سے اپنے کیریئر کے سب سے اہم مقام پر نکلا تھا جو گھوڑوں کی دوڑ کی تاریخ کے سب سے افسوسناک لمحوں میں سے ایک سمجھا جاتا تھا کیونکہ وہ اپنی عام طور پر مشہور پیشرفت سے محروم ہوگئی تھی کہ ہر ایک نے اپنے عقیدے کو اپنے عقیدے میں ڈال دیا تھا۔  پر. 50 کے گواہ سے۔, 764 افراد جو اس کے اعتماد کے ساتھ پرفارم کرتے دیکھنے کے لئے موجود تھے کیونکہ وہ ہمیشہ بیلمونٹ پارک میں دلیری کے ساتھ صرف یہ دیکھنے کے لئے دکھائی دیتی تھی کہ اس کے پاس ہے۔, اس کی دوڑ کے وسط حصے میں۔, اس کی سب سے آگے کی ہڈیوں کو چھین لیا اور میڈیکل حاضری کے بعد اس کی موت کا انکشاف ہوا۔. 2007 میں ان کے اعزاز میں ایک فلم بنائی گئی ہے۔. اگر آپ اس کی آخری اور آخری ریس کی ویڈیو دیکھنا چاہتے ہیں تو ، یہاں دیکھیں۔ اگر آپ بیہوش نہیں ہیں تو دل.

6۔. بلیک کیویار۔

یہاں ہم رائلٹی ہارس کی بات کرتے ہیں جو اس کے میدان میں ایک بہترین نمائندگی کرتا ہے۔. آسٹریلیائی رائلٹی ہارس بلیک کیویر کی قیمت 000 210 000 ہے۔! ہائے اب یہ کسی جانور کی ادائیگی کے لئے کافی حد تک کھڑی رقم ہے۔? خالصتا  اس لئے کہ ایک جانور بالآخر بیمار ہوسکتا ہے اور پھر اس کی موت ہوسکتی ہے جہاں اس قیمت کے لئے فیراری خریدنا بھی توڑ یا چوری ہوسکتا ہے لہذا اس طرح بھی اسی طرح کی بات ہے۔. صرف ایک چیز یہ ہے کہ ایک گھوڑے کی فیراری ریس کار اس قیمت کے لئے گھوڑے کو اڑانے کے بجائے زیادہ سے زیادہ خوش کن موقع فراہم کرتی ہے۔. اگرچہ بلیک کیویر کے معاملے میں ، کسی عام گھوڑے کے بارے میں بات نہیں کررہے تھے۔. رائلٹی احترام کا حکم دیتا ہے۔. رائلٹی کیویر نے اب تک کے بہترین ریس گھوڑوں میں سے ایک کی حیثیت سے ، یقینی طور پر 2013 میں ریٹائر ہونے سے قبل اپنے ہارس کیریئر کے بیچ اپنے 25 ریس میں سے 25 ریس جیت کر یہ اعزاز حاصل کیا۔.

5. فرانکل۔

فرانکل ، ایک گھوڑا جس کا شہزادہ خالد عبد اللہ نے اٹھایا تھا۔. عبد اللہ ایک بزنس ٹائکون ہے جو حیرت کی بات نہیں کہ جوڈمونٹے فارموں کا مالک بن گیا۔. اس کے ایک کھیت میں فرانکل کا گھر ہے جو اس کی میراث کا وارث ہونے کے ناطے 259 اسٹالینز کا تاج زیور ہے۔. فرانکل جیسا گھوڑا جس کی قیمت حیرت انگیز $ 150 ملین ڈالر ہے اس کی قیمت تقریبا 3 بگٹی اور ایک بڑی اسٹیٹ خریدنے کے مترادف ہے جو پوری دنیا میں مختلف مقامات پر کچھ ریاستی حویلیوں کو بہار سکتا ہے اور اس کے پاس ابھی بھی کافی رقم موجود ہے۔ آخر!

4. سیبسکوٹ۔

ایک گھوڑا رکھنے کے لئے واقعی ایک مضحکہ خیز نام جس کے بارے میں میں کہوں گا ، لیکن پھر یہ کسی گھوڑے کا نام نہیں ہے جو اسے فاتح بنا دیتا ہے لیکن اس کی صلاحیت اور انسانی طاقت سے چلنے والی مانگ کے ساتھ ساتھ فطرت کے ذریعہ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی صلاحیت ہے۔ اس کا ‘کورس’ لینے کے ل. دوسری طرف سیبسکوٹ اس بیان کی خاکہ پیش کرنے کی ایک براہ راست مثال ہے کیونکہ اس کے نام سے اس کو بے وقوف نہ بنایا جائے کیوں کہ اس گھوڑے کے علاوہ جس تاریخ میں یہ گھوڑا الگ رہا ہے وہ قابل احترام ہے۔. 1937 کا ایک اہم پیسہ جیتنے والا ہونے کے ناطے ، ایک اور تاریخی گھوڑا تھا اور وہ امریکی کھیلوں کی تاریخ میں بہترین ریس گھوڑوں کی حیثیت سے ایک عمدہ کردار ادا کرتا ہے۔. کچھ بھی نہیں کہتے ہیں جو وہ کہتے ہیں۔.

سی بسکٹ کی کہانی زیادہ متاثر کن ہے اور ضروری نہیں کہ اس کی جیت کی تعداد کے ارد گرد اس کا مرکز ہو ، جیتنا ہمیشہ اتنا ہی معزز نہیں ہوتا جتنا کسی یا کسی اور کی طرف سے دکھایا گیا سالمیت اور سی بی واقعی سراسر لگن اور استقامت کی ایک غیر معمولی مثال رہا ہے۔. اس کے وقت میں ، گرنے اور واپس اٹھنے کے بعد اپنے حریفوں کو آخری لمحے میں ان کے پھیپھڑوں کے لئے ایک دوندویودق ختم اور رن دے رہے ہیں۔. بالکل اسی طرح جیسے ریس ہارس رفیان ، سی بسکٹ میں بھی اس کے اعزاز میں بنائی گئی ایک فلم ہے۔. اس مخصوص گھوڑے کے عزم نے اس کے دور کی پوری قوم پر نقوش ڈال دیا ہے۔.

3۔. فار لیپ۔

نمبر 1 بہترین ریس گھوڑوں میں سے ایک ہے ، جس کا مجھے یقین ہے کہ ہر شخص اس کا انتظار کر رہا ہے لیکن مشکل سے اس کی توقع کی جاسکتی ہے جب تک کہ آپ ٹیلی ویژن سے پہلے ہی ریس ریس ہارس کے پرستار نہ ہوتے تب آپ شاید فار لیپ پر بھی اپنی شرط لگاتے۔.

بس جب ہم نے یہ سب دیکھا اور سنا ہے ، سب سے بہتر ہے اور ابھی آنا باقی تھا اور یہاں فار لیپ آتا ہے۔! اس کے فاتح اور شاندار لمحوں میں اب تک کا سب سے بڑا ریس ہارس ابھر رہا ہے۔.

اگرچہ فرانکل آج کے ارب پتی کے سب سے بڑے خزانے زمین پر ہے ، دوسری طرف فار لیپ تاریخ کی ایک یادگار ہے جو اس سے کہیں زیادہ گہری ڈوبی ہوئی ہے جہاں تک ہم سمجھتے ہیں کہ اب تک کے بہترین ریس گھوڑوں کا تعلق ہے۔. مافیا کی کامیابیاں ان دنوں زیادہ عام ہیں اور لوگوں کی طرح اپنی غلط غلطیوں کے نتیجے میں مکھیوں کی طرح مرنے کے ساتھ جو انہوں نے اپنی زندگی کی قیمت پر ادا کیا۔. فار لیپ ، 1932 میں اپنے مہلک بدقسمتی سے ملاقات کی اور ایک ایسی موت جو اب تک ایک معمہ بنی ہوئی ہے۔.

2. انسان اے جنگ۔

انسان اے جنگ ایک یودقا گھوڑے کی طرح لگتا ہے جس کے ساتھ آپ گڑبڑ نہیں کرنا چاہتے ہیں۔, اور تیز رفتار تحریک کی تحریک میں ایک طاقتور کک کو پیک کرنا ، اسے اب تک کے بہترین ریس گھوڑوں میں سے 10 کی دوسری درجہ بندی پر بنا دیا ہے اور اس میں کوئی شک یا افسوس نہیں ہے کہ اس نے ہر طرح کا ’قدم‘ حاصل کیا۔, گھاس. یہ وہ راستہ ہے جس سے ہم تاریخ میں واپس جاتے ہیں جو ان سب سے زیادہ پرانا گھوڑا تھا جن کو ہم نے مذکورہ بالا درجہ بندی میں سراہا ہے یہی وجہ ہے کہ وہ جیتنے کی شرح وغیرہ کے باوجود اعلی عزت کا مستحق ہے۔.

بزرگوں کو ہمیشہ سب سے زیادہ احترام حاصل ہوتا ہے اور یہی بات ہم انسان کو دینا چاہتے ہیں جو ایک ایسے ورثہ کے علاوہ بھی ہے جس نے 1900 کے اوائل میں ہی مکمل طور پر غلبہ حاصل کیا تھا۔. جس طرح سر البرٹ آئن اسٹائن دماغ اور ذہانت یا آئی کیو کی سطح کے لئے ایک معیاری موازنہ بن گیا ہے ، اسی طرح مین او وار دوسرے رنرز کے مقابلے کا ایک معیار بن گیا ہے۔.

1۔. سیکرٹریٹ۔

سیکرٹریٹ جسے جنگ کا خدا یا اسپارٹن جنگجو سمجھا جاسکتا ہے۔. چونکہ یہ نام کسی بھی چیز سے زیادہ قدیم رومن لگتا ہے۔. لیکن پھر اگر گھوڑوں کے ناموں نے انہیں مشہور کردیا تو ، گھوڑوں کی دوڑ کے کاروبار موجود نہیں ہوں گے۔. رقم کی رقم کے معاملے میں ، سیکرٹریٹ نے اپنی جیت سے کامیابی حاصل کی ہے جو کامیابی کے ساتھ پہلے 16 بار کامیابی کے ساتھ سامنے آکر 16 ماہ کے کیریئر میں مکمل طور پر پھیل گئی ، دوسرے 3 بار اور تیسرے نمبر پر ، صرف ایک بار۔! جس نے مجموعی طور پر ایک درست اعداد و شمار کے لئے مجموعی طور پر 1،316،808 ڈالر کی کامیابی حاصل کی۔. اس کا سیدھا مطلب یہ ہے کہ اگرچہ ہارس ریسنگ ایک ارب ڈالر کی صنعت ہے۔. اور اس کے نتیجے میں لوگوں کو بھی ارب پتی بنا دیا ہے۔.

Read Previous

الرجی کے شکار افراد کے لئے 10 ہائپوایلرجینک بلیوں عظیم

Read Next

دنیا بھر میں 10 مقبول ترین سوشلسٹ رہنما

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے