اب تک کی سب سے مہنگی 10 غلطیاں

غلطیاں انسانی زندگی کا ایک حصہ ہیں۔. ہر انسان اپنی زندگی میں غلطیاں کرتا ہے اور ان غلطیوں سے سبق سیکھتا ہے اور آگے بڑھتا ہے۔. انسانوں کو بھی کہا جاتا ہے کہ وہ ’غلطیوں کا مقام‘ ہے۔. لیکن اگر ہم پیسوں سے متعلق غلطیاں کرتے ہیں تو پھر بازیافت کرنا اتنا آسان نہیں ہے۔. ذیل میں ہم نے انسانوں کی طرف سے کی جانے والی کچھ مہنگی غلطیوں پر تبادلہ خیال کیا ہے اور ہر غلطی پر لاکھوں ڈالر ضائع کیے ہیں۔.

اب تک کی 10 سب سے زیادہ مہنگی غلطیاں۔.
10۔. ایکسائٹ ڈاٹ کام۔
1990 اور 2000 میں یاہو دنیا کی سب سے زیادہ ملاحظہ کی جانے والی ویب سائٹ یا سرچ انجن تھا۔. ایک ہی وقت میں excite.com دنیا کا دوسرا سب سے زیادہ ملاحظہ کرنے والا سرچ انجن تھا۔. 1999 میں excite.com کو گوگل کو 10 لاکھ امریکی ڈالر میں خریدنے کی پیش کش ملی لیکن excite.com کے سی ای او نے گوگل خریدنے سے انکار کردیا اور یہ ان کی زندگی کی سب سے بڑی غلطی تھی۔. کیونکہ آج کی تاریخ میں گوگل کی مارکیٹ ویلیو 280 بلین امریکی ڈالر ہے اور دنیا کی سب سے زیادہ دیکھنے والی ویب سائٹ ہے۔.

9۔. نئی ایس این سی ایف ٹرینیں۔
2014 میں فرانس نے ایس این سی ایف کمپنی سے 20.5 بلین امریکی ڈالر کی 1800 نئی ٹرینوں کا آرڈر دیا۔ ٹرینوں کو فرانس میں ریلوے کے نظام کو بہتر بنانے کا حکم دیا گیا تھا۔. لیکن حکومت نے کمپنی کو غلط جہتیں دیں اور ٹرینیں پرانے اسٹیشنوں سے تھوڑی وسیع ہوگئیں جب ٹرینیں بہت کم تھیں۔. حکومت نے 30 سال پرانے ریلوے اسٹیشنوں کی پیمائش کی لیکن زیادہ تر اسٹیشن 50 سال پہلے بنائے گئے تھے اور یہاں انہوں نے غلطی کی ہے۔. اس کے بعد فرانس کی حکومت کو نئی ٹرینوں کے مطابق پرانے ریلوے اسٹیشنوں کی تعمیر نو کے لئے 68.4 ملین امریکی ڈالر کے نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔.

8۔. لندن ملینیم برج۔
مشہور لندن ملینیم فٹبریج 1998 میں تعمیر ہونا شروع کیا گیا تھا اور جون 2000 میں باضابطہ طور پر کھولا گیا تھا۔. یہ پل لوگوں کو عبور کرنے کے لئے دریائے ٹیمز کے اوپر بنایا گیا تھا۔. یہ پل .2 18.2 ملین کی لاگت سے مکمل ہوا تھا۔. پل کے انجینئرز نے ڈیزائن ، کشش ثقل قوت اور سطح سمندر پر توجہ دی۔. لیکن وہ پل پر چلنے والے لوگوں کی طاقت کے بارے میں بھول جاتے ہیں۔. اس کے افتتاحی دن ہزاروں افراد نئے پل کا تجربہ کرنے آئے تھے لیکن پل نے حرکت کو تیز کرنا شروع کردیا۔. پل بالآخر اس دن کے لئے بند کردیا گیا تھا اور پھر اگلے دو سالوں میں ترمیم کرنے اور اسے مستحکم رکھنے کے لئے۔. تعمیر نو کی لاگت تقریبا 6. 6.3 ملین امریکی ڈالر تھی اور کمپنی کو ایک بہت بڑا نقصان اٹھانا پڑا۔. یہ اب تک کی سب سے مہنگی غلطی ہے۔.

7۔. الیٹالیا کے ذریعہ ایک ملین ڈالر کا ٹائپو۔
2006 میں الیٹالیا ایئر لائنز کو اپنی غلط غلطی کی وجہ سے 7.7 ملین امریکی ڈالر کے بڑے نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔. 2006 میں ٹورنٹو سے قبرص جانے والی پرواز میں بزنس کلاس کی لاگت 3900 امریکی ڈالر کے لگ بھگ تھی لیکن الیٹالیا ایئر لائنز نے اسے صرف 39 امریکی ڈالر میں غلط پرنٹ کیا لہذا قریب 2000 افراد نے اپنے ٹکٹ بک کروائے۔. پہلے ایئر لائن نے ٹکٹ جاری رکھنے سے انکار کردیا لیکن بعد میں انہوں نے 39 امریکی ڈالر میں ٹکٹ قبول کرلیا۔ جیسا کہ میں نے اوپر کہا آپ کو یقین نہیں ہوگا کہ اس طرح کی غلطی کی وجہ سے کمپنی کو تقریبا 7. 7.7 ملین امریکی ڈالر کا نقصان ہوا۔ یہ کسی بھی ایئر لائن کی سب سے بڑی مہنگی غلطی تھی۔ کبھی بھی انسانی تاریخ میں۔.

6۔. ملین ڈالر کی اعشاریہ خرابی۔
اس وقت جب ہسپانوی بحریہ کے لئے ایک آبدوز تعمیر کی جارہی تھی لیکن اس آبدوز نے کبھی بھی ہسپانوی بحریہ کے لئے کام نہیں کیا۔. سب میرین کے لئے مقررہ وزن تقریبا 7. 7.7 ٹن تھا لیکن ایک انجینئر نے ریاضی کی غلطی کی یا اعشاریہ پوائنٹ کی خرابی کی۔. انجینئر نے اعداد سے اعشاریے کو ہٹا دیا اور وزن تقریبا 77 77 ٹن میں چھپا۔. غلطی کی پہچان کے بعد ہسپانوی حکومت کو بازیافت کرنے کے لئے 11 ملین امریکی ڈالر کے نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔. لیکن اس کے بعد بھی سب میرین کبھی کام نہیں کرتی تھی اور تقریبا 6. 6.3 بلین امریکی ڈالر ضائع ہوتا تھا۔.

  1. کبھی بھی اپنا بٹ کوائن مت پھینکیں۔
    2009 میں ‘جیمز ہول’ نامی شخص کے پاس 7500 بٹ کوائنز تھے۔. لیکن اس نے اپنے بٹ کوائنز سے اپنے کمپیوٹر کی ہارڈ ڈسک کو پھینک دیا۔. 2013 میں بٹ کوائن مقبولیت میں آیا اور زیادہ سے زیادہ لوگوں نے بٹ کوائن میں سرمایہ کاری شروع کردی۔. 2013 میں اس کے 7500 بٹ کوائنز کی قیمت تقریبا 3.5 3.5 ملین امریکی ڈالر تھی اور 2020 تک اس کے 7500 بٹ کوائنز کی قیمت 70 ملین امریکی ڈالر تھی۔ یہ اس کی سب سے بڑی غلطی تھی اور وہ اپنے گھر کے کسی بھی کونے میں روزانہ رو سکتا تھا۔.
  2. لاٹری۔
    سن 2010 میں وسطی انگلینڈ میں رہنے والی ایک خاتون نے لاٹری کا ٹکٹ خریدا تھا اور نتائج کا انتظار کیا تھا۔. جب نتائج کا اعلان کیا گیا تو وہ خوش نہیں ہوئی حالانکہ اس نے 183 ملین امریکی ڈالر کی لاٹری جیت لی تھی۔ یہ اب تک کا سب سے بڑا لاٹری انعام ہے۔. اسے خوشی محسوس نہیں ہوئی کیونکہ ان کے شوہر نے نتائج کا اعلان ہونے سے صرف 1 دن قبل ہی لاٹری کا ٹکٹ ڈسٹ بین میں پھینک دیا تھا۔.

3۔. ایس آئی یونٹ کنفیوژن۔
جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ ملی میٹر ، سنٹی میٹر ، میٹر ، کلومیٹر ، ملی گرام ، گرام ، کلوگرام ، لیٹر اور بہت کچھ جیسے پیمائش کے لئے فکسڈ یونٹ موجود ہیں۔. لیکن برطانوی مختلف پیمائش کے اقدامات استعمال کرتے ہیں جنہیں انگریزی یونٹ کہتے ہیں جیسے پاؤں ، انچ ، پاؤنڈ ، واونس اور بہت کچھ۔. 1999 میں ناسا نے مریخ مدار خلائی مشن کا آغاز کیا اور سیٹلائٹ کی سمت میٹر اور کلومیٹر میں دی گئی لیکن لاک ہیڈ مارٹن ایرو اسپیس کمپنی نے پیروں اور انچوں میں سمت دی۔. اور اس کے نتیجے میں سیٹلائٹ اپنے راستے سے پریشان ہوا اور خلا میں کھو گیا۔. اس منصوبے میں ناسا کا 125 ملین امریکی ڈالر ضائع ہوا۔.

  1. ایک ملین ڈالر اسٹاک مارکیٹ ٹائپو۔
    12 دسمبر 2005 کو ایک عظیم شخص نے بہت اچھی غلطی کی۔. جے کام کمپنی 1 اسٹاک کی قیمت 610000 ین (1 اسٹاک = 610000 ین) کے لگ بھگ تھی۔. لیکن جاپان کی میزوہو کمپنی میں ایک شخص نے 1 ین میں 610000 اسٹاک فروخت کیے۔. اس نے اتنی بڑی غلطی کیسے کی ، واقعی ناقابل یقین۔? اس غلطی کی وجہ سے کمپنی کو تقریبا 22 225 ملین امریکی ڈالر کے بڑے نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔

1۔. سونے کی کان برائے فروخت۔
1867 میں روس نے سوچا کہ ان کی اراضی کا رقبہ بڑھ گیا ہے اور اتنے بڑے علاقے پر قابو پانا مشکل ہے۔. چنانچہ روس کی حکومت نے 7.2 ملین امریکی ڈالر کی قیمت پر 1.72 ملین اسکوائر کلومیٹر امریکہ کو فروخت کرنے کا فیصلہ کیا۔ لیکن یہ روس کی طرف سے کی جانے والی سب سے بڑی غلطی تھی کیونکہ آج اس زمین کو الاسکا کہا جاتا ہے اور اس میں سونے کی کانیں ہیں۔, قدرتی گیس اور مارکیٹ کی قیمت کا تیل تقریبا 200 200 بلین امریکی ڈالر .

Read Previous

سب سے زیادہ مارکیٹ کیپٹلائزیشن 2021 کے ساتھ ٹاپ 10 کرپٹو کرنسیاں

Read Next

2021 ٹاپ 10 آنے والے خلائی واقعات

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے