ایران میں 10 بہترین مقامات کا دورہ

ایران طویل عرصے سے تہذیب ، ثقافت اور شاندار فن تعمیر کے مرکز کے طور پر جانا جاتا ہے۔. قدیم زمانے میں ، یہ خطہ فارس کے نام سے جانا جاتا تھا ، جو قدیم تاریخ کی سب سے بڑی سلطنت ہے ، جو شمالی افریقہ اور اناطولیہ سے لے کر مشرق وسطی اور ہندوستان کی سرحدوں تک پھیلی ہوئی ہے۔. ان لوگوں کے لئے جو ایران کا دورہ کرسکتے ہیں ، ملک زبردست مناظر ، قدرتی خوبصورتی ، تاریخ اور فن تعمیر پیش کرتا ہے۔. ایران میں دیکھنے کے لئے 10 عظیم شہروں ، قصبوں اور بہترین مقامات کی فہرست یہ ہے۔.

ایران میں دیکھنے کے لئے 10 بہترین مقامات:۔
1۔. تہران۔
ایران میں سٹی ٹور۔ تہران۔
ایران کا دارالحکومت تہران ، دیکھنے کے لئے پہلا اور سب سے واضح مقام ہے۔. قدیم شہر رے کے قریب واقع ، تہران کنکریٹ عمارتوں اور ٹریفک کا ایک وسیع و عریض شہر ہے۔. اس نے کہا ، تہران بھی خوبصورت البرز پہاڑوں کے پس منظر میں واقع ہے۔. جو اسکیئنگ یا پیدل سفر کے لئے جانے کے لئے ایک بہترین جگہ ہیں۔. پہاڑوں سے شہر کی قربت کا مطلب یہ ہے کہ البرز کے خوبصورت نظارے اور برف سے لپٹی ہوئی چوٹیوں کو دیکھتے ہوئے شہر کے انتشار اور الجھن سے دور ہونا اور اپنے ذہنوں کو صاف کرنا آسان ہے۔.

تہران کی مجموعی آبادی 11 ملین کے قریب ہے اور اس ملک کی معاشی سرگرمیوں کا 40٪ سے زیادہ حصہ ہے۔. اس شہر میں متعدد پارکس ہیں ، جیسے پارک-جامشیدیہ ، پارک-میلات اور پارک ای شہر۔. اس میں گولستان اور نیوران کے محلات بھی ہیں۔ مشہور آزاد ٹاور ، تہران زولوجیکل گارڈن اور ایران کا ملک نیشنل میوزیم۔. دیگر خصوصیات میں امامزادہ صالح مزار اور تہران کا مشہور ، تاریخی گرینڈ بازار (جسے بزور بوزورگ کہا جاتا ہے) شامل ہیں۔.

  1. اصفہان۔
    سیوشپول پل اصفہان۔
    عظیم شہر اور صوبہ اصفہان (جس نے مشرق فارسی اسپاہن سے بھی اصفہان کی ہجے کی تھی) ایران کا ایک اہم اور تاریخی شہر ہے۔. تہران سے تقریبا 4 420 کلومیٹر جنوب میں واقع ہے ، یہ ملک کا تیسرا سب سے بڑا شہر ہے۔. اور اس کی مجموعی آبادی 1.4 ملین (2004 تک) تھی۔. اس شہر میں متعدد صفویڈ محل ہیں ، نیز خوبصورت مساجد ، چوک اور دیگر تعمیراتی خصوصیات ، جو اصفہان کو ایران کا زیور بناتی ہیں۔.

اسلامی اور فارسی فن تعمیر کی ان شاندار یادگاروں میں شامل ہیں۔ شیخ لوط اللہ مسجد ، شاہ مسجد ، اصفہان کی جامع مسجد ، خجو برج۔. اور نقش جہان اسکوائر ، چیل سوٹون ، سی او شی پول ، ہشت بہشت اور علی غولی آغا ہمام بھی۔. اس کے علاوہ ، متعدد غیر اسلامی مذہبی عمارتیں ہیں ، جیسے وانک کیتیڈرل اور ایسفاہان کا فائر ٹیمپل۔.

3۔. شیراز۔
شیراز گارڈنز ایران۔
شیراز ، جو قدیم صوبہ فارس میں واقع ہے (اصل میں پیرس کہلاتا ہے ، لہذا لفظ "فارس”)۔. یہ شاعروں ، فلسفیوں اور مذہبی اصلاح پسندوں کا شہر ہے۔. شیراز میں ارگ کریم – کرم خن کا قلعہ بھی ہے ، اسی طرح مشہور شاعروں حفیظ اور سعدی کے مقبرے بھی ہیں۔. یہ پرسپولیس کے قدیم مقام کے قریب بھی واقع ہے ، جہاں شہر سے بس کے ذریعے آسانی سے دیکھا جاسکتا ہے۔. پرسیپولس ، ایک بار تقریبا 550 قبل مسیح کے شہنشاہ داراس اور زارکس کا دارالحکومت تھا ، جو باقی رہ گیا ہے وہ سب سے بڑے کالم ، اسپنکس اور ایک حیرت انگیز سیڑھی ہے ، جس میں فارس سلطنت کی متنوع آبادی کو دکھایا گیا ہے۔.

فارسی بادشاہ کرم خن زند۔, 1766 عیسوی میں اس شہر کو اپنا دارالحکومت بنا دیا۔, جب تک کہ 1791 عیسوی میں قجر خاندان نے اس شہر پر قبضہ نہیں کیا۔ شیراز کے پاس دیکھنے کے لئے بہت ساری خوبصورت سائٹیں ہیں۔, ناصر الملک مسجد سمیت۔, وکیل مسجد۔, شاہ-چیراغ مزار۔, واکی بازار۔, ارم گارڈن۔, عفیف آباد گارڈن۔, باغ جہان نامہ۔, قوام ہاؤس۔, وکیل غسل۔, قرآن گیٹ۔, اور پارس میوزیم۔.

  1. ساری۔
    ایران میں جانے کے لئے عظیم شہر اور قصبے۔
    ایران سے باہر بڑے پیمانے پر جانا نہیں جاتا ہے۔. ساری بحیرہ کیسپین پر سرسبز ، سبز صوبہ مازندران کا ایک چھوٹا شہر ہے۔. ساری صوبائی دارالحکومت ہے اور البرز پہاڑوں اور کیسپین ساحل کے درمیان واقع ہے۔. یہ شہر قدرتی خوبصورتی اور سنتری کے نالیوں اور بادب سوورٹ قدرتی بہار کے لئے مشہور ہے۔. ساری کے پاس متعدد پرکشش مقامات ہیں ، جیسے اس کا کلاک ٹاور ، جو ’کلاک اسکوائر‘ (میڈن ای س‘ات) میں واقع ہے ، اور متعدد تاریخی مقبرے ہیں۔.

اگرچہ خاص طور پر قابل ذکر نہیں ہے ، یہ شہر مازندران کے آس پاس کے دیگر شہروں اور قصبوں کا دورہ کرنے کے لئے ایک اچھا اسپرنگ بورڈ ہے ، جیسے۔ نور ، جو کیسپین کے ساحل پر ہے ، بابول (پہلے بورفوش کے نام سے جانا جاتا تھا) – جسے "سنتری کے پھولوں کا شہر” کہا جاتا ہے۔. اگر یہ خطے میں صرف اس کے مناظر اور خوشگوار آب و ہوا کے لئے یہ خطہ دیکھنے کے قابل ہے۔. ایران میں دیکھنے کے لئے بہترین مقامات کی ہماری فہرست میں یہ چوتھا نمبر ہے۔.

  1. یزد۔
    یزد ایران کا دورہ کریں گے۔
    آب و ہوا اور جغرافیہ میں مذکورہ بالا شہروں سے مختلف ، یزد ایران کے وسط میں ایک قدیم ، صحرا کا شہر ہے۔. "ہوا کے ٹاوروں کا شہر” کے نام سے جانا جاتا ہے ، یزد اپنے روایتی بروکیڈ ، ریشم کی بنائی ، اور منفرد فن تعمیر کے لئے مشہور ہے۔. صوبہ اصفہان کے جنوب مشرق میں تقریبا 27 270 کلومیٹر دور واقع ، یزد گرم اور خشک ہے۔. دو صحراؤں کے درمیان واقع ہونا: دشت-کویر اور کاور-لیٹ۔.

دیکھنے کے لئے اہم مقامات میں شامل ہیں۔ باغ-دولت آباد ، جامع مسجد ، بوگھیہ سید روکنڈین ، خان-لاری ، سکندر کی جیل ، عامر چکمک کمپلیکس۔. اور دخمیہ ی زرتوش (ایک قدیم زرتشتی ‘خاموشی کا ٹاور’) ، اور اتشکدیہ (ایک قدیم زرتشرین ‘آگ کا مندر’)۔.

6۔. تبریز۔
تبریز ایران۔
تبریز ایران کے شمال مغربی خطے میں واقع ہے۔. مشرقی آذربائیجان صوبہ کے نام سے جانا جاتا ہے (آذربائیجان کہلانے والا اصل ملک نہیں ، حالانکہ وہ شمال میں مشترکہ سرحد کا اشتراک کرتے ہیں)۔. "ہمدردی کا شہر” کہا جاتا ہے ، تبریز ایران کے ایک تاریخی اور اہم شہر میں سے ایک ہے۔. اس میں متعدد تاریخی اور خوبصورت مقامات بھی ہیں۔ جیسے تبریز کی نیلی مسجد اور رابِ راشدی یونیورسٹی کے کھنڈرات (جو 700 سال پرانا ہے)۔. شہر میں دیکھنے والی دوسری چیزوں میں تبریز بازار ، آئین ہاؤس ، قرآن میوزیم ، ارگ تبریز اور انگلیائی چرچ شامل ہیں۔.

یہ شہر تاریخی طور پر بھی اہم ہے کیونکہ اس میں ملک کا پہلا ڈاکخانہ ، نیز پہلا فائر اسٹیشن اور پہلی عوامی لائبریری شامل ہے۔. شہر سے آنے یا رہنے والے مشہور شاعروں میں رومی اور شمس-تبریزی شامل ہیں۔. ایران میں دیکھنے کے لئے بہترین مقامات کی ہماری فہرست میں چھٹا نمبر بھی ہے۔.

7۔. کندووین۔
قندوان ، ایران۔
قندوان دراصل ایک شہر سے زیادہ گاؤں کا ہے۔. یقینا one یہ شہر کیا ہے اس کی تعریف پر منحصر ہے ، لیکن پتھر کے حیرت انگیز ڈھانچے کی وجہ سے یہ یہاں قابل ذکر ہے۔. قندوان ، جو تبریز سے 50 کلومیٹر جنوب میں واقع ہے ، اب بھی مشرقی آذربائیجان کے صوبے میں ہے۔. یہ اپنے خوبصورت گھروں کے لئے مشہور ہے جو ایک پہاڑی کی چٹانوں کے اندر کھدی ہوئی ہیں۔. کچھ مکانات 700 سال سے زیادہ پرانے ہیں اور آج بھی گھروں کے طور پر استعمال ہوتے ہیں۔. یہ قدیم عمارتیں ، جن میں سے کچھ کو زیادہ جدید شکل دینے کے لئے سفید دھونے کی گئی ہیں ، قالین اور کپڑے سے سجائی گئی ہیں اور تقریبا 170 170 خاندانوں کی جماعتوں کی حمایت کرتی ہیں۔.

8۔. کرمان۔
ایران کا ایک تاریخی شہر کرمان دیکھیں۔
کرمان ایک صحرا تجارتی شہر ہے جو جنوب مشرقی ایران میں واقع ہے۔. یہ کاور-لیٹ صحرا کے جنوب مغرب میں واقع ہے۔. صوبہ کرمان ، جس میں کرمان شہر کا دارالحکومت ہے ، صحرا کی سرحد سے متصل بنجر اور نیم بنجر علاقوں میں ہے۔. اس شہر کا بنیادی حصہ قدیم اور تاریخی بازار کے ساتھ کیچڑ کی اینٹوں کی عمارتوں سے بنا ہے۔. یہ شہر مختلف نسلوں کا پگھلنے والا برتن ہے ، جس میں مشرق سے تعلق رکھنے والے بلوچیس بھی شامل ہیں۔. شہر کے اہم سیاحتی مقامات میں شامل ہیں۔ ارگ بام ، گنجالی خان باتھ ہاؤس ، شاہ نیمات اللہ ولی مقبرہ اور شازدہ گارڈن۔.

9۔. قم۔
قم کی تاریخ۔
قم شیعہ اسلامی دنیا کا ایک تاریخی مذہبی مرکز ہے۔ چونکہ یہ فاطمہ مِسوما کی تدفین کی جگہ ہے ، جو امام ‘الī رضا’ کی بہن ہے۔. اس کی قبر کو سونے کے گنبد کے ایک خوبصورت مزار میں تبدیل کردیا گیا تھا جس میں ہر سال ہزاروں عازمین آتے ہیں۔. قم شمال وسطی ایران میں رڈ قم (ندی) اور دشت کیور (نمک صحرا) کے کنارے واقع ہے جو تہران سے 147 کلومیٹر جنوب میں واقع ہے۔. زیارت گاہ ہونے کے علاوہ ، یہ شہر 1979 کے اسلامی انقلاب میں بھی اہم تھا۔ چونکہ آیت اللہ خمینی نے اس شہر کو اپنی نشست بنایا تھا۔. اس علاقے میں دس بادشاہ اور تقریبا 400 400 اولیاء دفن ہیں۔. تو بہت سارے مقبرے ہیں جن کا دورہ کیا جاسکتا ہے۔.

10۔. مشہد۔
مشہد ، ایران۔
آخر میں ، ہم شیعہ مسلمانوں کے مطابق ایران کا سب سے پُرجوش شہر مشہد کی طرف رجوع کرتے ہیں۔ چونکہ یہ قبرستان امāم رضا کی تدفین کی جگہ اور مقام ہے۔. دریائے کاشف میں شمال مشرقی ایران کے صوبہ خورسن-رازاوی میں واقع ہے۔ مشہد تہران کے بعد ایران میں دوسری سب سے بڑی آبادی رکھتا ہے۔. یہ شہر بڑے پیمانے پر سرکلر ہے ، شہر کے وسط میں واقع مذہبی عمارتیں اور اس مرکز سے تقریبا 12 محلوں تک پھیلی ہوئی راہیں ہیں۔.

Read Previous

ایک چھوٹے سے بیڈروم میں سٹوریج کو دوگنا کرنے کے 8 طریقے

Read Next

آم کے بارے میں سرفہرست 10 دلچسپ حقائق

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے