سب سے زیادہ مارکیٹ کیپٹلائزیشن 2021 کے ساتھ ٹاپ 10 کرپٹو کرنسیاں

پچھلے کچھ مہینوں میں کریپٹو کرنسیوں کی قدر اور دلچسپی آسمان پر پھیل گئی ہے۔. بٹ کوائن کی قیمت میں اچانک اضافے کے بعد لوگ کریپٹو کارنسیس میں دلچسپی لیتے ہیں اور بہت سے کریپٹو کرنسیوں کو ان کے مارکیٹ کیپٹلائزیشن میں اچانک اضافہ ہوا۔. کچھ لوگ ارب پتی اور یہاں تک کہ ارب پتی بن گئے جو کریپٹو کارنسیس سے تھے۔. سب سے کم عمر ارب پتی وائٹلک بٹرین کے بارے میں سب جانتے ہیں جو ایتھریم کی مارکیٹ ویلیو میں اچانک اضافے کے بعد ارب پتی بن گئے۔. ذیل میں ہمارے پاس ان کے مارکیٹ کیپٹلائزیشن کی بنیاد پر کچھ بہترین کرپٹو کارنسیس ہیں۔.

سب سے زیادہ مارکیٹ کیپٹلائزیشن کے ساتھ کریپٹو کارنسیس۔
سب سے زیادہ مارکیٹ کیپٹلائزیشن کے ساتھ کریپٹو کارنسیس۔.
سب سے زیادہ مارکیٹ کیپٹلائزیشن کے ساتھ ٹاپ 10 کریپٹو کارنسیس:۔
10۔. یونیسواپ۔
مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 13.40 بلین امریکی ڈالر۔

یونیسواپ پولکاڈوٹ کی طرح بھی ہے اور یہ ایک विकेंद्रीकृत کرپٹو تبادلہ ہے جو ایتھرئم بلاکچین عمل پر چلتا ہے۔. یہ کریپٹوکرنسی دوسرے کریپٹو کارنسیس سے بالکل مختلف ہے کیونکہ اس کا مالک ہے اور ایک خودکار تجارتی ماڈل پر چلتا ہے جسے خودکار لیکویڈیٹی پروٹوکول کہتے ہیں۔. اس کرنسی کو قیاس آرائیوں سے کور کیا گیا ہے اور یہ پیش گوئی کی گئی ہے کہ ایک چھوٹا سا بگ یونیسواپ کے ساتھ بڑے مسائل اور مسائل پیدا کرسکتا ہے۔. بہت ساری اطلاعات میں کہا گیا ہے کہ یونیسواپ بہت سارے مسائل اور مسائل پیدا کررہا ہے اور یونیسواپ ٹیم ہمیشہ ان کو حل کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔.

9۔. پولکاڈوٹ۔
مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 19.96 بلین امریکی ڈالر۔

پولکاڈوٹ کو 2020 میں گویڈ ووڈس کے ذریعہ تیار کردہ ہماری فہرست میں 9 واں مقام حاصل ہے۔. گیوڈ ووڈس بھی ایتھرئم کے شریک بانی ہیں۔. کرنسی اپنے پیشرووں کی فعالیت کو بڑھانے اور ایک विकेंद्रीकृत انٹرنیٹ کی تعمیر کے لئے ذہنیت کو برقرار رکھنے کے منصوبوں کی وجہ سے مشہور ہوگئی۔. مشہور کریپٹو کارنسیس بٹ کوائن اور ایتھرئم ہر سیکنڈ میں 3 ٹرانزیکشنز پر عمل کرتے ہیں لیکن پولکاڈوٹ بٹ کوائن اور ایتھریم سے زیادہ لین دین پر کارروائی کرسکتا ہے۔. حال ہی میں ، ایک ایشین بلاکچین انکیوبیٹر نے 30 ملین ڈالر کے وینچر کیپیٹل فنڈ کا اعلان کیا۔. یہ کریپٹوکرنسی ایتھرئم بلاکچین عمل پر چلتی ہے۔.

8۔. امریکی ڈالر سکے
مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 23.04 بلین امریکی ڈالر۔

یو ایس ڈی سکے یا یو ایس ڈی سی ایک بہت مستحکم کریپٹوکرنسی ہے اور اسے ورچوئل فیاٹ کرنسیوں کی حمایت حاصل ہے۔. یہ مارکیٹ میں $ 1 کی قیمت کے لحاظ سے بہت مستحکم ہے اور اگر آپ کریپٹو سرمایہ کار ہیں تو آپ کو یقینی طور پر اس کی کوشش کرنی چاہئے۔. حال ہی میں ، ویزا نے اعلان کیا ہے کہ وہ یو ایس ڈی سی میں لین دین کو طے کرنے کا منصوبہ بنا رہی ہے اور آج تک بہت سارے کریپٹوکرنسی سرمایہ کار ڈی ایف آئی (غیر منحرف فنانس) پروگراموں کو طے کرنے اور ان کے ساتھ بات چیت کرنے کے لئے یو ایس ڈی سی کا استعمال کرتے ہیں۔.

7۔. ایکس آر پی۔
مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 39.53 بلین امریکی ڈالر۔

XRP ایک cryptocurrency ہے جو بنیادی طور پر XRP لیجر پر چلتا ہے۔. ایکس آر پی لیجر ایک مسدود چین ہے جس کا انجینئر آرتھر برٹو ، جید میک کلیب اور ڈیوڈ شوارٹز نے کیا ہے۔. یہ کریپٹوکرنسی گذشتہ چند ہفتوں سے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کررہی ہے اور اس نے مارکیٹ ویلیو اور مارکیٹ کیپٹلائزیشن میں زبردست کمی کا سامنا کیا ہے لیکن پھر بھی یہ کام کر رہا ہے تاکہ وہ ہماری فہرست میں ساتویں مقام کو برقرار رکھ سکے۔.

6۔. ڈوجکوئن۔
مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 41.90 بلین امریکی ڈالر۔

ایک کتا میم کتنا کما سکتا ہے۔? جواب ڈوجکوئن ہے۔. ڈوجکوئن کا آغاز اس وقت ہوا جب "ڈوج” میم کو ایک کتے کی خاصیت سے وائرل ہوا۔. یہ کریپٹوکرنسی 2013 میں شروع کی گئی تھی اور 2016 میں اس کریپٹوکرنسی کے ریڈڈیٹ صفحے کو کچھ مقبولیت ملنے کے بعد وائرل ہوگئی تھی۔. ایلون مسک کے اعلان کے بعد کہ وہ اپنے اگلے خلائی مشن میں چاند پر ایک ڈوج کوائن چھوڑ دے گا۔. ڈوجکوئن نے پچھلے چند مہینوں میں سب سے زیادہ ترقی کی ہے ، اس سے بھی زیادہ بٹ کوائن اور ایتھریم سے بھی زیادہ ہے اور اس کی ایک بنیادی وجہ ایلون مسک کی ڈوجکوئن پر لگاتار ٹویٹس ہیں۔.

  1. کارڈانو۔
    مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 48.88 بلین امریکی ڈالر۔

کارڈونا نے پچھلے کچھ مہینوں میں کرپٹو کرنسیوں میں بہت امید افزا تکنیکی پیشرفت کی ہے اور اس میں زبردست اضافہ ہوا ہے۔. بہت سے کرپٹو سرمایہ کاروں نے کارڈانو کو سرمایہ کاری کے ل the بہترین آلٹ کوائن کے طور پر منتخب کیا ہے۔. 2021 کے آغاز میں ، کارڈانو کی مارکیٹ ویلیو میں 10 گنا اضافہ ہوا ہے اور اس کی بنیادی وجہ کرپٹو ٹکنالوجی میں ان کی ترقی ہے۔.

  1. بائننس سکے
    مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 53.39 بلین امریکی ڈالر۔

2021 کے آغاز سے ہی ، بائننس سکے کو اپنی مارکیٹ ویلیو میں زبردست اضافہ ہوا ہے۔. ڈیجیٹل کرنسی نے بٹ کوائن اور ایتھریم کے خلاف خود کو ایک مضبوط حریف ثابت کیا ہے۔. چونکہ کریپٹوکرنسی کی طرف راغب ہونے میں اضافہ ہورہا ہے لوگوں نے بھی بننس سکے میں سرمایہ کاری کی ہے لیکن اس نے اسے بہت زیادہ اضافہ کیا ہے اور کرنسی اپنے 433 ڈالر کے چوٹی ریکارڈ کو نہیں توڑ سکتی ہے۔. بٹ کوائن اور ایلون مسک کے ٹوٹنے کا بھی بائننس سکے پر برا اثر پڑا۔. اگرچہ یہ ایک بہت مستحکم cryptocurrency ہے اور مارکیٹ کیپٹلائزیشن کے معاملے میں دنیا کا چوتھا سب سے بڑا cryptocurrency بن گیا ہے۔.

3۔. ٹیچر۔
مارکیٹ کیپٹلائزیشن: 62.32 بلین امریکی ڈالر۔

ٹیچر ایک بلاک چین cryptocurrency بھی ہے۔. اسے سرکاری طور پر 2014 میں ٹیچر آپریشنز لمیٹڈ نے جاری کیا تھا۔. دوسرے بٹ کوائنز کے برعکس؛ ٹیچر کو مستحکم سکے کے طور پر ڈیزائن کیا گیا تھا اور اس کا انحصار حقیقی زندگی کے اثاثوں اور کرنسیوں پر ہے۔. اس کی بڑی کرنسیوں جیسے ڈالر ، یورو ، جاپانی ین اور بہت کچھ کی حمایت ہے۔. اس کے اجراء کے بعد سے ٹیچر نے 62.32 بلین ڈالر کا مارکیٹ کیپٹلائزیشن حاصل کرلیا ہے۔. حالیہ اطلاعات میں بتایا گیا ہے کہ ٹیچر نے اپنے پروں کو برفانی تودہ بلاکچین کی طرف بڑھایا ہے۔.

  1. ایتھرئم۔
    مارکیٹ کیپٹلائزیشن: – 290.32 بلین امریکی ڈالر۔

ایتھرئم مارکیٹ میں بٹ کوائن کا سب سے مضبوط حریف ہے۔. اور اس نے 2021 کے آغاز سے ہی بٹ کوائن کے ساتھ سخت لڑائی کا سامنا کیا ہے۔. ایتھرئم کو باضابطہ طور پر 2015 میں رہا کیا گیا تھا۔. نیز اس نے اپنے ابتدائی سالوں میں بٹ کوائن سے زیادہ تیز رفتار سے ایک بہت بڑی مارکیٹ حاصل کرلی ہے۔. ایتھرئم بٹ کوائن کی طرح بلاک زنجیروں والی ٹکنالوجی پر بھی کام کرتا ہے۔. اور یہ سب سے زیادہ فعال طور پر استعمال ہونے والا کریپٹوکرنسی ہے کیونکہ اسے بٹ کوائن سے زیادہ مستحکم سمجھا جاتا ہے۔. سمر کرپٹو ماہرین کا کہنا ہے کہ ایتھریم جلد ہی مارکیٹ کیپٹلائزیشن کے معاملے میں بٹ کوائن پر قبضہ کرے گا۔.

1۔. بٹ کوائن
مارکیٹ کیپٹلائزیشن: – 615.61 بلین امریکی ڈالر۔

ہر کوئی بٹ کوائن کے بارے میں جانتا ہے اور بٹ کوائن نے ہزاروں لوگوں کی زندگی بدل دی ہے۔. بٹ کوائن ایک ڈیجیٹل کرنسی ہے اور بغیر کسی مالک یا منتظم کے بلاک چین ٹیکنالوجی پر کام کرتی ہے۔. اس کی شروعات 3 جنوری 2009 کو ستوشی ناکاموٹو نے کی تھی جو جاپانی ہیں۔. بٹ کوائن کی مارکیٹ کی بہت غیر مستحکم قیمت ہے لیکن پھر بھی بٹ کوائن کریپٹوکرنسی کا مترادف ہے۔. ایلون مسک کے اس فیصلے کے بعد کہ ٹیسلا بٹ کوائن کو قبول کرے گا ، اس کی قیمت میں کرپٹو کرنسیوں میں بہت زیادہ اضافہ ہوا۔ اور اچانک ایلون مسک کے اعلان کے بعد اچانک کمی واقع ہوئی کہ ٹیسلا اب بٹ کوائن کو قبول نہیں کرے گا۔. چونکہ یہ آلودگی کا سبب بنتا ہے کیونکہ بٹ کوائن کو کان میں لانے کے لئے بہت ساری توانائی کی ضرورت ہوتی ہے۔.

Read Previous

وبا کے دوران بچنے کے لئے چار کاروباری غلطیاں

Read Next

اب تک کی سب سے مہنگی 10 غلطیاں

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے