کسی کے لئے سیکھنے کے لئے 10 آسان ترین زبانیں

غیر ملکی زبان کی تعلیم دینا کبھی بھی آسان کام نہیں ہوتا ہے ، خاص طور پر ان لوگوں کے لئے جنھیں گرائمر یا الفاظ کے بارے میں کوئی اندازہ نہیں ہوتا ہے۔. مندرجہ ذیل بلاگ میں ، ہم ان زبانوں کا ذکر کرنے کی پیش کش کرتے ہیں جو انگریزی بولنے والوں کے لئے سیکھنا آسان ہیں۔.

کسی کے ل Learn سیکھنے کے لئے 10 آسان ترین زبانیں:۔
1۔. انگریزی
ایک ایسا سوال جو اکثر آسان لگتا ہے لیکن اس کا جواب دینا مشکل ہے۔ سب سے آسان زبان کیا ہے؟? مشکل ایک ملک سے دوسرے ملک میں ، اور ایک شخص سے دوسرے ملک میں جاتی ہے۔. یہ کہنا کہ زبان سیکھنا آسان ہے یا مشکل ہے اس کا انحصار نہ صرف گرائمر پر ہے بلکہ ہماری مادری زبان پر بھی ہے۔.

بہر حال ، امریکی محکمہ خارجہ کے فارن سروس انسٹی ٹیوٹ (FSI) کے مطابق۔ انگریزی کو سیکھنے میں سب سے آسان زبان سمجھا جاتا ہے۔. پیشہ ورانہ سطح تک پہنچنے میں ایک اطالوی طالب علم کو لگ بھگ 600 گھنٹے لگیں گے۔. جب کہ کوئی شخص جو انگریزی زبان میں مقامی طور پر بولتا ہے اسے اس وقت صرف آدھے وقت کی ضرورت ہوگی۔.

  1. ہنگری
    یہ ممکنہ طور پر فہرست میں سب سے کم معلوم زبان ہے۔. لیکن یہ 14 ملین سے زیادہ افراد پہلی زبان کے طور پر اور دوسری زبان کے طور پر اس سے بھی زیادہ بولتے ہیں (کچھ ذرائع کا کہنا ہے کہ تقریبا 20 ملین)۔. واقعی سیکھنا آسان ہے۔.

ہنگری لاطینی حرف تہجی استعمال کرتا ہے۔. اس میں ایک بھرپور ذخیرہ الفاظ ہیں اور ابتدائی مشکلات کے بعد ، آپ حیران ہوں گے کہ آپ اتنے کم الفاظ کے ساتھ کتنا اظہار کرسکتے ہیں۔. سب سے مشکل چیز تلفظ ہے ، جس میں بہت سخت تناؤ بھی شامل ہے۔.

3۔. پرتگالی
پیشہ ورانہ سطح پر اس کے بولنے میں عام طور پر 600 گھنٹے لگتے ہیں ، لیکن اس سے آپ کو یہ زبان سیکھنے سے باز نہیں آنا چاہئے کیونکہ یہ نسبتا easy آسان ہے۔. فارن سروسز انسٹی ٹیوٹ کے مطابق ، انگریزی کے بعد ، یہ دوسرا آسان ترین ادارہ ہے۔. اس میں اوسط گرائمر اور لاطینی نژاد کے بہت سارے الفاظ ہیں۔.

  1. ہسپانوی
    سروینٹس کی زبان دنیا میں تقریبا 500 ملین افراد استعمال کرتی ہے۔. دوسرے تمام لوگوں کا ذکر نہ کرنا جو اسے دوسری زبان (زیادہ تر جنوبی امریکہ کے ممالک) کے طور پر بولتے ہیں۔. 400 ملین سے زیادہ افراد کے فعال استعمال پر غور کرتے ہوئے ، یہ سیکھنا نسبتا easy آسان ہے۔. ہسپانوی زبان کی خصوصیت اطالوی کی طرح ہے ، جو ان لوگوں کے لئے کم مشکل بناتا ہے جو پہلے ہی اس زبان کو جانتے ہیں۔.
  2. ترکی
    ایف ایس آئی کے مطابق ، انگریزی کے بعد ، انگریزی بولنے والوں کے لئے یہ دوسری آسان زبان ہے۔. یہ لاطینی حرف تہجی کا استعمال کرتا ہے اور اگرچہ اس کا گرائمر بعض اوقات پیچیدہ ہوتا ہے۔. اس نے فعل کی شکلوں کی تعداد کو کم کردیا ہے۔. اگر آپ انگریزی کے مقامی اسپیکر ہیں تو FSIs کے تخمینے کے مطابق اس میں عبور حاصل کرنے میں آپ کو لگ بھگ 510 گھنٹے لگیں گے۔.

6۔. ڈچ
ایک جرمن زبان جس کی انگریزی سے مماثلت ہے ، لیکن بہت سے پیچیدہ اجزاء اور قواعد کی وجہ سے سیکھنا بھی کافی مشکل ہے۔. بہت سارے ذرائع ڈچ کو ایک بہت ہی آسان زبان کے طور پر ذکر کرتے ہیں ، اس دعوے کی حمایت FSI کے ذریعہ نہیں کی جاتی ہے۔

7۔. اطالوی
اطالوی فن کی زبان ہے۔. اور اطالوی لوگ اپنے انداز کے احساس کے لئے مشہور ہیں۔. تو کیوں نہیں ایک بار کوشش کریں? کچھ تاثرات کو سمجھنا مشکل ہوسکتا ہے۔. لیکن انگریزی آپ کی مدد کر سکتی ہے کیونکہ بہت سے الفاظ لاطینی زبان کے ہیں یا اطالوی سے انگریزی میں داخل ہوئے ہیں۔. ایف ایس آئی کے مطابق ، پیشہ ور بننے میں تقریبا 5 530 گھنٹے لگتے ہیں .

8۔. سویڈش
کچھ ذرائع بتاتے ہیں کہ انگریزی بولنے والوں کے لئے یہ سب سے آسان زبان ہے۔. لیکن اس معاملے میں ، ہمیں اس سے اتفاق نہیں کرنا پڑے گا کیوں کہ اس کی جرمن زبان سے مماثلت ہے لیکن اس میں بہت سی پیچیدہ گرائمیکل شکلیں اور اجزاء موجود ہیں۔. اگر آپ سویڈش سیکھنا چاہتے ہیں تو پہلے کچھ بنیادی الفاظ کی جانچ پڑتال پر غور کریں۔.

9۔. روسی
ایک سلاوکی زبان جو مشرقی یورپ میں کافی مشہور ہے ، لیکن مغربی ممالک کے لئے بھی دلچسپ ہے کیونکہ اس میں فینیش اور اسٹونین کے ساتھ مماثلت ہے۔. یہ جرمن یا فرانسیسی سے آسان سمجھا جاتا ہے ، شاید ان زبانوں کے ساتھ اس کی گرائمیکل مماثلت کی وجہ سے۔. ایف ایس آئی کے مطابق ، اس میں لگ بھگ 600 گھنٹے لگتے ہیں۔.

10۔. پولش
سلاو گروپ سے تعلق رکھنے والی ایک اور زبان کا تعلق روسی اور یوکرین سے ہے۔. پیشہ ورانہ سطح کو حاصل کرنے میں لگ بھگ 600 گھنٹے لگتے ہیں۔. اس کی ذخیرہ الفاظ میں جرمن یا فرانسیسی جیسی دوسری زبانوں کے بہت سے الفاظ شامل ہیں (تاریخی روابط کی وجہ سے)۔.

Read Previous

دنیا کی 10 مہنگی ترین ایپس

Read Next

بہتر مستقبل کے لئے اعلی مہارتیں – 2022 اور اس کے بعد

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے