2021 ٹاپ 10 آنے والے خلائی واقعات

خلا اسرار سے بھرا ہوا ہے ، ایسی جگہ جس کا لفظی کوئی اختتام نہیں ہے۔. اگر ہم فرض کریں کہ یہ 93 ارب نوری سال بڑا ہے لہذا یہ روشنی کی رفتار کے ساتھ روزانہ پھیلتا ہے۔. لہذا کائنات کی پیمائش کرنا تقریبا ناممکن ہے۔. ذیل میں ہم نے 2021 میں آنے والے خلائی واقعات میں سے کچھ پر تبادلہ خیال کیا ہے جو آپ اپنی ننگی آنکھوں سے دیکھ سکتے ہیں۔. کچھ واقعات ہر سال عام ہوتے ہیں لیکن کچھ واقعات انوکھے ہوتے ہیں۔.

2021 کے آنے والے خلائی واقعات۔
اہم: – ذیل میں دی گئی تمام معلومات مختلف ذرائع سے جمع کی گئی ہیں تاکہ معلومات 100 فیصد درست نہ ہوں۔.

10۔. ای ٹی اے ایکویریڈز الکا شاور۔
الکا شاور ہر سال 19 اپریل سے 28 مئی تک ظاہر ہوتا ہے۔. لیکن 2021 میں ، اس کی چوٹی 4 مئی 6 مئی سے ہوگی۔. الکا شاور کی اصل ہیلی دومکیت ہے جو 76 سالوں میں سورج کے گرد اپنا ایک انقلاب مکمل کرتی ہے اور اگلی بار یہ 2061 میں زمین سے ظاہر ہوگی۔. الکا شاور برج ستارے کی سمت میں ظاہر ہوگا۔. میٹور شاور کا نام ایکویریز برج ایٹا ایکویری کے روشن ستارے پر رکھا گیا ہے۔. شمالی نصف کرہ کے لوگوں کے لئے برج جنوبی آسمان میں اور شمالی آسمان میں خط استوا کے جنوب سے آنے والے لوگوں کے لئے ظاہر ہوتا ہے۔. آپ فی گھنٹہ 50 میٹیر دیکھ سکتے ہیں صرف آپ کو صاف آسمان کی ضرورت ہے۔.

9۔. سپر مون
یہ سپر چاند انوکھا ہے کیونکہ یہ گلابی سپر چاند بننے والا ہے۔. ہاں اور چاند دو تاریخوں پر 26 اپریل 2021 اور 24 جون 2021 کو ظاہر ہوگا۔. انوکھی بات یہ ہے کہ گلابی چاند عام طور پر 7 فیصد بڑا اور عام چاند سے 15 فیصد زیادہ روشن ہوتا ہے۔. گلابی چاند دراصل گلابی نہیں ہے۔. ہم اسے اپنے ماحول کی وجہ سے گلابی دیکھتے ہیں کیونکہ چاند زمین کے قریب 356،907 کلومیٹر کے قریب آتا ہے اور لگتا ہے کہ یہ بڑا اور روشن ہوتا ہے۔. گلابی چاند بہت سے مختلف ناموں سے جانا جاتا ہے جیسے انڈے کا چاند ، انکرت گھاس کا چاند ، فش مون اور پاسچل مون۔.

8۔. کل قمری چاند گرہن۔
سب سے زیادہ منتظر قمری چاند گرہن میں سے ایک یہاں 26 مئی 2021 کو ہے کیونکہ ناسا کے مطابق یہ کل چاند گرہن ہے اور بہت کم ہوتا ہے اور عام طور پر 2.5 سالوں میں ظاہر ہوتا ہے۔. کل قمری چاند گرہن کو سرخی مائل اورینج کی چمک کی وجہ سے بلڈ مونز کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔. اچھی بات یہ ہے کہ قمری چاند گرہن کو پوری دنیا سے جنوبی امریکہ ، شمالی امریکہ ، جنوبی ایشیاء ، مشرقی ایشیاء ، بحر الکاہل ، بحر اوقیانوس ، اور بحر ہند اور یہاں تک کہ انٹارکٹیکا سے بھی دیکھا جاسکتا ہے۔.

7۔. شمسی گرہن (آگ کا رنگ)
سورج گرہن عام طور پر سال میں دو بار ظاہر ہوتا ہے لیکن یہ سورج گرہن نایاب ہے اور ہر 19 سال بعد ظاہر ہوتا ہے۔. اس سال سورج گرہن 21 جون 2021 کو ظاہر ہوگا۔. اس واقعہ پر چاند زمین اور سورج کے درمیان آتا ہے اور ہمارے سورج کو مکمل طور پر ڈھانپتا ہے اور ہم اس کے آس پاس آگ کی انگوٹھی دیکھتے ہیں۔. واقعہ صرف حیرت انگیز ہے۔. کل شمسی گرہن جزوی ہوگا اور شمالی امریکہ میں رہنے والے لوگ اسے آسانی سے اور مکمل طور پر دیکھ سکتے ہیں لیکن باقی دنیا اسے اپنے ابتدائی مرحلے میں جزوی طور پر دیکھے گی۔. ننگی آنکھوں سے دیکھنا محفوظ نہیں ہے لہذا اسے صرف ویلڈر کے شیشے # 13 اور # 14 کے ساتھ دیکھیں حفاظتی مقاصد کے بغیر یہ آپ کی آنکھوں کو متاثر کرسکتا ہے۔.

6۔. کانجنکشن میں مریخ اور مرکری۔
ایک دوسرے کے ساتھ مل کر اس وقت ہوتا ہے جب دو سیارے یا آسمانی جسم ایک دوسرے کے قریب آتے ہیں اور ہم انہیں زمین سے دوربین کے ذریعے لفظی طور پر ایک لائن میں دیکھ سکتے ہیں۔. آپ 18 اگست 2021 کو کنجیکشن دیکھ سکتے ہیں کیونکہ سیارے ایک دوسرے کے قریب ہوں گے۔. لیکن آپ کنجیکشن کو دوربین کے ساتھ دیکھ سکتے ہیں نہ کہ ننگی آنکھوں سے۔.

  1. کنجیکشن میں زحل اور مشتری
    22 اگست 2021 کو زحل اور مشتری ایک دوسرے کے قریب ہوں گے۔. چونکہ سیارے ہمارے نظام شمسی کے دو سب سے بڑے سیارے ہیں لہذا آپ اسے ایک اچھی دوربین کے ذریعے دیکھ سکتے ہیں۔. ایک انوکھی بات یہ ہے کہ آپ دونوں سیاروں کے زیادہ تر چاند دیکھ سکتے ہیں جو آپ عام دنوں میں نہیں دیکھ سکتے ہیں۔. لیکن یہ دنیا کے تمام حصوں سے نظر نہیں آئے گا۔.
  2. ڈریکونڈ الکا شاور۔
    8 اکتوبر 2021 کو آپ کو ہر گھنٹے میں 10-15 الکاس کے ساتھ حیرت انگیز ڈریکونڈ میٹور شاور نظر آئے گا۔. 2012 میں فی گھنٹہ 1000 الکٹر ریکارڈ کیے گئے تھے اور یہ اب تک ریکارڈ شدہ ڈریکونڈ میٹور شاور کی سب سے اونچی چوٹی ہے۔. سمجھا جاتا ہے کہ الکا شاور کی اصلیت دومکیت گیکوبینی زنر سے آئی ہے۔. الکا کو سورج کے گرد ایک انقلاب مکمل کرنے میں لگ بھگ 6.6 سال لگتے ہیں۔.

3۔. جنکشن میں مشتری ، زحل اور وینس۔
25 نومبر 2021 کو آپ ’سیاروں کی آزمائش‘ یا مشتری ، زحل اور وینس کا سنگم دیکھ سکتے ہیں۔. یہ رجحان عام نہیں ہے کیونکہ سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ یہ کئی سالوں میں ظاہر ہوتا ہے۔. اس دن آپ گیس کے دو بڑے جنات دیکھ سکتے ہیں اور ہمارے نظام شمسی کا سب سے گرم سیارہ ایک دوسرے کے قریب آتا ہے۔. آپ مشتری اور زحل کے چاند کو بھی دریافت کرسکتے ہیں جو آپ معمول کے دنوں میں نہیں دیکھ سکتے ہیں۔.

  1. کل شمسی گرہن۔
    4 دسمبر 2021 کو سال کا دوسرا کل قمری چاند گرہن اور سال کا دوسرا آخری خلائی واقعہ ہوگا۔. یہ آگ کی انگوٹھی کی طرح نہیں ہوگا لیکن انٹارکٹیکا کے علاوہ پوری دنیا میں یہ جزوی شمسی گرہن ہوگا۔. ہاں ، آپ دسمبر کے مہینے میں انٹارکٹیکا سے شمسی گرہن دیکھ سکتے ہیں۔.

1۔. جیمنیڈ الکا شاور 13 دسمبر۔
13 دسمبر 2021 کو ہم سال کا آخری خلائی واقعہ دیکھیں گے۔. یہ ایک سالانہ الکا شاور ہے اور جیمنی نکشتر کی سمت میں ظاہر ہوتا ہے۔. یہ الکا شاور انوکھا ہے کیونکہ یہ کسی کشودرگرہ کی وجہ سے تشکیل پاتا ہے جس کی وجہ دومکیت نہیں ہوتی ہے۔. اس کی اصلیت 3200 Phaethon کشودرگرہ سے ہے۔. آپ ہر گھنٹے میں 120 میٹیر دیکھ سکتے ہیں۔.

Read Previous

اب تک کی سب سے مہنگی 10 غلطیاں

Read Next

گھر سے سب سے زیادہ تنخواہ دینے والی 10 ملازمتیں

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے